fbpx
Keiser bitcoin

Założyciel Heisenberg Capital skrytykował politykę USA i powiedział, ile trzeba zainwestować w kryptowalutę, aby się wzbogacić

Biedni ludzie powinni inwestować co najmniej jednego dolara każdego dnia w bitcoiny, powiedział założyciel Heisenberg Capital i prowadzący „Keizer Report” Max Kaiser na swoim koncie na Twitterze. Wyjaśnił to, mówiąc, że rządy drukują pieniądze, co prowadzi do ich deprecjacji. Nawet korzyści nie czynią ludzi bogatszymi, ponieważ ich oszczędności tracą wartość z powodu inflacji.

 

„Biedni ludzie lubią słyszeć, jak rząd drukuje pieniądze. Myślą, że staną się nieco bogatsi, ale w rzeczywistości tak nie jest. Powodem jest inflacja. Biedni ludzie powinni kupować bitcoiny za co najmniej 1 USD dziennie. To ich wzbogaci. Ci, którzy to zrobili, kiedy poleciłem to 9 lat temu, są teraz milionerami ”- napisał Kaiser.
Założyciel firmy Social Capital, Chamat Palihapitiya, również wezwał do zakupu bitcoinów. W wywiadzie dla CNBC skrytykował także politykę Rezerwy Federalnej USA w zakresie stymulowania gospodarki. Działania regulatora nie rozwiązały problemu bezrobocia lub nierówności dochodów, ale pozwoliły kilku organizacjom „grać na rynkach finansowych”, aby zarobić więcej pieniędzy.

Krajowe gospodarki wkraczają w fazę depresji, waluty tracą na wartości, więc inwestorzy powinni przenieść kapitał na bitcoiny, podkreślił Palihapitiya. Argumentując za tym stanowiskiem, zacytował Paula Tudora Jonesa, założyciela funduszu hedgingowego Tudor Investment. Miliarder w poniedziałek 11 maja powiedział, że zainwestował 1% swoich aktywów w Bitcoina. Według Forbesa jest to około 50 milionów dolarów.

17 lutego Kaiser przewidział wzrost wartości bitcoinów do 400 000 $. Kryptowaluta wzrośnie z powodu Halvingu i niechęci górników do sprzedaży po niskiej cenie. Przedsiębiorca zauważył, że BTC za 10 000 USD lub 9 300 USD jest tak atrakcyjne, jak kiedyś za 100 USD.

Loading

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

blogchain.pl
Zgoda na pliki cookie według RODO z Real Cookie Banner