Firma Chiliz ogłosiła, że ich aplikacja NFT Socios.com z głosowaniem fanów i nagrodami będzie teraz dostępna na platformie NFT firmy CoinCheck , która obsługuje już 2,25 mln użytkowników.
Coincheck to jedna z czołowych giełd kryptowalut w Japonii, uruchomiła swój NFT Marketplace latem ubiegłego roku na której dostępnych jest już pięc marek.
Kensuke Amo, CEO Coincheck, powiedział na portalu Medium:
„Cieszymy się na współpracę z Chiliz . Coincheck ma już 3 miliony pobrań aplikacji, 2 miliony użytkowników.. Japońscy użytkownicy będą mieli okazję poznać Chiliz i zbliżyć się do niektórych z największych organizacji sportowych na świecie, kupując NFT Socios.com na platformie NFT Coincheck ”.
CEO Chiliz i Socios, Alexandre Dreyfus, zauważył, że partnerstwo pozwoli japońskim użytkownikom na posiadanie aktywów powiązanych z największymi klubami na świecie, takimi jak m.in. FC Barcelona i Juventus. Nowa współpraca jest zgodna z globalną ekspansją Chiliz i Socios oraz planami NFT w 2021 roku.
„Naprawdę skupiamy się na NFT w 2021 roku i mamy potencjał, aby wprowadzić je na platformach naszych partnerów. Będziemy również starali się zapewnić im pewne narzędzie – na przykład szansę na wykorzystanie nagród powiązanych z konkretnym klubem ”
„Współpraca z Coincheck jest niezwykle ekscytująca. Mamy już wielu fanów w Japonii i chcemy, by ich ilość w najbliższym czasie rosła. Dostępność tokenów NFT Socios.com na ich NFT Marketplace umożliwi japońskim użytkownikom posiadanie aktywów powiązanych z niektórymi z największych klubów na świecie. ” – powiedział CEO Chiliz
20 największych marek sportowych na świecie jest już partnerami Socios.com. Należą do nich m.in. FC Barcelona, Juventus, Paris Saint-Germain, AS Roma, Atlético de Madrid i AC Milan. Duże firmy e-sportowe również wypuściły swoje tokeny dla fanów na tej platformie, a UFC i MMA ze świata sztuk walki już wkrótce uruchomią swoje tokeny dla fanów.
Biorąc pod uwagę, że aplikacja ma 450 000 pobrań i 14 milionów sprzedanych tokenów dla fanów, Socios.com odnotowuje szybki wzrost w sektorze tokenów NFT. Firmy notowały swoje tokeny fanowskie na głównych światowych giełdach, w tym na największej na świecie giełdzie kryptowalut Binance . Chiliz i Socios wygenerowały 30 milionów dolarów dla klubów i partnerów na całym świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy.